اتا یار بیتمه اونور مله

ونه دست دیئه هفت بند لله

چنده من بتجم سر بادونه

چنده من بکنم کلسی برمه

 

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

ذوبیده ره خو بیته

دو دست افتو بیته

بورده چشمه او بیته

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

 

کیجا ته هر ده دست طلا بگرده

کیجا ته وجود بی بلا بگرده

هرکی خوانه ته ره از من بیئره

وشونه عروسی عذا بگرده

 

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

ذوبیده ره خو بیته

دو دست افتو بیته

بورده چشمه او بیته

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

 

دلبرجان دست به چراغ بمو بیرون

مه ره بدیه یار بورده شه دالون

اتا زحمت بکش او دکن قلیون

امشو من بیمه ته عزیز مهمون

 

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

ذوبیده ره خو بیته

دو دست افتو بیته

بورده چشمه او بیته

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

 

دلبر بلاره چنده جوونه

تنگ نه شلوار و تنگ نامونه

من وه ره خواهمه وه می جموئه

گردن دست کیجا چنده نادونه

 

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

ذوبیده ره خو بیته

دو دست افتو بیته

بورده چشمه او بیته

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

 

مسلمانون مه ره یار طالع نیه

مه ره یار وفادار طالع نیه

اگر تله بهلم کل دنیا

مه ره اتا میشکا طالع نیه

 

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

ذوبیده ره خو بیته

دو دست افتو بیته

بورده چشمه او بیته

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

 

کیجا جان من اسیر ته ننامه

غلام زر خرین ته ببامه

ته هر دردی دارنی من ته دوامه

ته حموم شونی من ته سر رامه

 

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته

ذوبیده ره خو بیته

دو دست افتو بیته

بورده چشمه او بیته

ذوبیده پاشو لا بنداز مه ره خو بیته