سیو چشمون کیجا، پر پشت ابرو راحله

کاری نکن کیجا، شونه ته آبرو راحله

اگه این حرفا ره، بیارم ته رو راحله

زمین و آسمون وه شونه فرو راحله

 

راحله جان راحله، من ته چشم قربون راحله

امروز عاشق بونی، فردا پشیمون راحله

چه بکردم که از ته دور بئیمه راحله

 

ز بس که گریه کردم کور بئیمه راحله

ز بس گریه کردم شو تا صواحی راحله

اخر امه میون بیه جدایی راحله

 

راحله جان راحله، من ته چشم قربون راحله

امروز عاشق بونی، فردا پشیمون راحله

 

ته تنه لباس ره سیاه بوینم راحله

ته چش کور و ته دست عصا بوینم راحله

ته ره آواره صحرا بوینم راحله

خود عاشق ته ره شیدا بوینم راحله

 

راحله جان راحله، من ته چشم قربون راحله

امروز عاشق بونی، فردا پشیمون راحله

 

سه پنج روزه که بوی گل نیومد راحله

صدای چه چه بلبل نیومد راحله

برید از باغبون گل بپرسید راحله

چرا بلبل به سیر گل نیومد راحله

 

راحله جان راحله، من ته چشم قربون راحله

امروز عاشق بونی، فردا پشیمون راحله