دل هادامه ته ور دئووه امونت، هی ربابه جان ته بلاره

نکن خیانت ای بی مروت، هی ربابه جان ته بلاره

نکنه بشکنی اون عهد و پیمون، هی ربابه جان ته بلاره

ته دامون گیرمه روز قیامت، هی ربابه جان ته بلاره

 

ته چش سرمه

تو نکن برمه

من ته ره ورمه آی ربابه جان ته بلاره

 

بلبل میشکا بخون بموئه بهار، هی ربابه جان ته بلاره

کوهی ره یاد بیمو کوه کوجه بار، هی ربابه جان ته بلاره

کوهی شوننه کوه با لب خنده، هی ربابه جان ته بلاره

نا دارنه کدورت نا غم و غرصه، هی ربابه جان ته بلاره

 

ته چش سرمه

ته نکن برمه

من ته ره ورمه، آی ربابه جان ته بلاره

 

باخت بیمه چی خار خو بدیمه، هی ربابه جان ته بلاره

با عزیز گرم گفتگو دیئمه، هی ربابه جان ته بلاره

چش وا هاکردمه عزیز دنی به، هی ربابه جان ته بلاره

بهشت و دوزخ ره یک شو بدیمه هی ربابه جان ته بلاره

 

ته چش سرمه

تو نکن برمه

من ته ره ورمه ، آی ربابه جان ته بلاره

 

دل دادم به دستت باشه به امانت، ای ربابه جان

خیانت نکنی ای بی مروت، ای ربابه جان

نکنه اون عهد و پیمون رو بشکنی، ای ربابه جان

که دامنت رو روز قیامت میگیرم، ای ربابه جان

 

سرمه چشمات، ای ربابه جان

گریه نکن، ای ربابه جان

من با خودم میبرمت ، ای ربابه جان

 

بلبل و گنجشک بخونید که بهار اومد، ای ربابه جان

مرد کوهی یاد کوه(ییلاق) افتاد، ای ربابه جان

مرد کوهی به سمت کوهستان با خنده و شادی حرکت میکنه، ای ربابه جان

نه کینه داره نه غم و غصه ، ای ربابه جان

 

سرمه چشمات، ای ربابه جان

گریه نکن، ای ربابه جان

من با خودم میبرمت ، ای ربابه جان

 

خواب بودم عجب خوابی دیدم، ای ربابه جان

با عزیزم گرم گفتگو بودم، ای ربابه جان

چشمامو باز کردم عزیز رو ندیدم، ای ربابه جان

بهشت و دوزخ رو با هم تو یک شب تجربه کردم، ای ربابه جان

 

سرمه چشمات، ای ربابه جان

گریه نکن، ای ربابه جان

من با خودم میبرمت ، ای ربابه جان